Музей як морально-естетичний виховний заклад

muzeyНа сучасному етапі розвитку суспільства музей став частинкою забутого. Адже наша сучасність настільки заповнена технічними засобами, що навіть не знаходить час щоб відвідати осередок пам’яті нашого минулого. Тому музей все більше переходить на другу, а то й на третю ланку цікавості.

Сучасні люди, особливо сучасна молодь, все частіше користуються електронними пристроями. На їхню думку ходити в музей не модно. Простіше і корисніше зайти на певну сторінку інтернету і переглянути викладений матеріал про дану зацікавлену тематику, чим йти в музей. Але вони навіть на хвилинку не задумуються що там може бути незавжди правдива інформація.

Протягом останніх років в європейських країнах значно змінилися погляди на роль музею у суспільстві. Адже музей розглядається не тільки як пам’ятка минулих років, а й заклад завдяки якому люди здатні розвивати свою розумову активність, мислення. Відвідавши музейні заклади ми все більше розвиваємося. Насамперед це відтворюється у нашій пам’яті та уяві. Тому що ми маємо не просто пам’ятати але і знати історію наших предків, нашого минулого. Завдяки музейним закладам формується освіта для школярів та дорослих.

Задля покращення та збільшення кількості відвідувачів, музейні заклади почали активно застосовувати на практиці новітні технології. Можна взяти до прикладу те, що нещодавно я відвідувала Історичний музей пам’яті голодомору. На перший погляд це був звичайний музей, але зайшовши в середину моя думка різко змінилася. Адже навіть саме оформлення було дуже тематичне. Задля максимальної передачі тих подій використовувалися мультимедійні дошки на яких було показано відео про історію пережитих часів кожної області нашої країни. Звучали імена із книг пам’яті всих куточків України. Тому використовувати новітні технології дуже корисно.

Музеї – це широко функціональні заклади масової інформації для населення. Саме вона призначені для збереження культурних, історичних, природних, наукових цінносте народу. Завдяки відвідування таких місцевих ми накопичуємо та поширюємо свої знання через реалізацію знань про дану тематику.

В наш час музеї перетворюються на важливі осередки освіти і навчання, оскільки саме вони забезпечують доступ до національної, культурної та природної спадщини людям різного фаху та віку. Оскільки наше суспільство все більше стало залежним від електронних засобів, то на похід, наприклад, в музей, у них просто не вистачає часу, а іноді більш за все бажання.

В наш час люди мало уваги приділяють музею, а це дуже погано, оскільки завдяки музею ми розвиваємо свій інтелект. Музей «дає» нам знання і спогади про минуле. Передає всю ту історію пережитих часів.

Тому, я вважаю, що забувати про такі чудові історичні місця як музей не варто. Адже це наша історія, згадка про пережиті роки нашими предками. І ми маємо цікавитися і дізнаватися про це, а потім розповідати своїм нащадкам про культуру і історичну спадщину нашого народу.

Музеї відіграють важливу роль у формуванні самої особистості, впливають на покращення поведінки людини. Стимулюють людину до знань про пережиті минулі роки.

Наша країна має велику історичну спадщину, однак значна кількість музеїв майже не використовують свій потенціал, та призначення. Це спричинено різними чинниками(недостатня фінансова допомога, різні погляди керівництва і багато іншого). Це дуже погано. Адже саме музей є скарбницею спадщини нашого народу, а музейні експонати носіями інформації про історію та культуру тої чи іншої області.

Зараз музеї досить непогано розвиваються, адже в основі вони вбачають не музейний експонат, а саму людину. Людина є центром музейної справи.

Хотіла б сказати що саме майбутнє музею ми бачимо в перетворенні його на культурний і духовний центр краю, виконання його соціальних функцій. Адже національна спадщина нашого минулого, пам’ятки культури відіграють важливу роль в освіті.

Особливу роль у вихованні дітей і дорослих в музеї відіграють виставки спрямовані на тематику народного мистецтва. Народне і декоративно-прикладне мистецтво є невід’ємною частиною традиційної культури нашого народу та культури народів світу. Завітавши в музей, кожна людина розвиває свій духовний світ особистості.

На думку вчених починати залучати дітей до відвідування музею необхідно з другого класу загальноосвітньої школи. Причому слід звертати увагу, що саме такий процес виховання слід проводити поетапно. Це для того щоб підготовити дитину до отримання знань, тобто зацікавити, зробити вступну розповідь; зробити перший вагомий внесок у розвитку дитини.

Музей-це та частинка нашої історії, яку ми маємо знати і пам’ятати. Це історія нашого народу і ми повинні знати її.

Варто хоч маленьку частинку нашого часу виділяти, взяти із собою рідних чи друзів і пройтися стінами музею. Адже це ж так цікаво відчути подих історії. Йдеш стінами закладу, роздивляєшся і вивчаєш пам’ятки минулого. В музеї завжди є представник, слухаючи його можна з легкістю зрозуміти всю історичну сутність. Адже там вкладуть всю душу, щоб передати певну інформацію. Слухаючи, можна поринути в ті моменти пережиті нашими предками і відчути їхні емоції, почуття, переживання.

Завдяки музею ми більше розвиваємо себе і наше майбутнє покоління. Саме музей є тією частинкою розвитку свого внутрішнього «Я». Адже це ж цікаво проглянути шедеври.

Отже, музей-це важлива частинка нашої освіти, нашого навчання. Оскільки завдяки йому ми знаємо про спадщину нашого минулого чи то в історії, чи то в науці і тд. Це той чинник нашого життя завдяки ми свідомо розвиваємо як себе, так і своє внутрішнє «Я». Тому цікавитися частинками нашого життя необхідно, адже знати про культурну, духовну спадщина повинен кожен.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.