Історія успіху Карла Лагерфельда

lagerfeld«Його знають всі», так стверджує саме він, і знаєте він має рацію. Модного «Кайзера», так називають митця, цього не можна не знати. І це не лише тому, що йог прекрасні творіння (одяг) ніколи не зраджують пізнавальному стилю дизайнера. Лагерфельд — це людина міф, імперія і легенда одночасно одночасно.

Карл Лагерфельд своє покликання знав з дитинства, тому, що народився в заможній родині в Німеччині. Його батько заробив великі статки на постачанні консервованого молока в Європу. Так що син мав змогу навчатися де завгодно. А вирішив він розпочати свої перши кроки в світ краси із Парижа.

В 12 років поступив в школу при Синдикату високої моди. Тому його історія успіху не нагадує казку про бідного хлопчика, який пере-жив безліч тяжких випробувань долі й страждань щоб підкорити модну столицю. А це історія про талановитого трудоголіка і закоханого в світі моди хлоп-чину,ловившого найменшу можливість.

Опинившись в полоні краси та безлічі спокус, Карл з завзяттям почав вивча-ти мистецьку літературу, також науку парфумерії. Проходив навчання моделювання одягу, створювати ескізи нарядів. І зовсім скоро, молодого 21річного, талановитого хлопчину замітили на конкурсі Міжнародного секретаріату по виробах з вовни, де Карл отримав першу винагороду, яку допомогло йому здобути його дизайнерське пальто.

П’єр Бальмен запрошує його до себе на роботу. Також в цьому ж конкурсі свою сукню уявив ще майбутній геній, диктатор моди та хороший товариш Карла-Ів СенЛоран. З1959 року Лагерфельд працював в Будинку Жанна Пату, якому він присвятив чотири роки життя і одинадцять власних колекцій.

Паралельно починаючи 3 1959- року,розпочинаючого дизайнера запрошує римська компанія Fendi. Безстрашно борючись з захиниками законні права тварин, Лагерфельд в прямому значенні зробив революцію на хутряному терені:вироби тепер набагато легші по вазі,знайшли зовсім нові форми та кольору.

Виконавчий директор Fendi П’єтро Баккари в одному з інтерв’ю поділився спогадами про роботу з молодим метцьом : «Перед тим як до нас прийшов Лагерфельд, ми були традиційним будинком, які займаються хутром, — зізнається Баккари.А Карл перетворив Fendi в щось сучасне, він відшаровується хутро, змішуючи його з іншими тканинами. Він дійсно ставився до нього дуже погано.

За допомогую хутра соболя,найцінніший, і порізав на шматки. Ніхто раніше не наважувався такого робити ». З Лагерфельдом Будинок Fendi вийшов на новий рівень: він випустив лінії суконь, сумок і валіз. До речі, він же придумав знаменитий тепер на весь світ логотип Fendi (з двох латинських букв F).

У 1963 році Карла чекав справжній успіх Chloé. Він вдихнув нове життя в створений ним же жіночий стиль «флірт-лук». Не боявся він і експериментувати з найтоншими тканинами, комбінувати в найнесподіваніших варіантах, створив не звичайної краси багатошарові сукні, напівпрозорі блузи, піджаки та жакети. Був невгамовним експериментатором, він першим наважився нанести принти на шовк та мереживо.

Найбільше заполонили світ розмальовані від руки майстра сукні. Також він створював жіночі та чоловічі аромати парфуми Photo, JAKO і KL під ім’ям Parfumes Lagerfeld.

Але на цьому він не зупинився. Карл в той самий час працював ще для декількох брендів таких, як Krizia і Charles Laurdan. Дизайнерові вдавалося створювати унікальні колекції для чотирьох брендів, працюючи над ними одночасно. Надихаючись манхеттенською модою, чи шармом француженок або витонченістю римлянок, він міг створити близько 2500 ескізів.

У 1974 році Карл відчув, що він виріс для власної лінії одягу. Так з’явилася Karl Lagerfeld Impression. Дизайнер раніше ніколи не працював з таким лейблом, він значно відрізнявся від всіх інших.Андрогінні силуети, переважно чорний колір. Ніяких яскравих малюків, акцент на талії та плечах — це наблизило його до власного стилю одягу. На прикладі власної марки стало зрозуміло, що Лагерфельд ніколи не намагався змінити «почерк» модних будинків, з якими працював.

Він намагався в них вкласти родзинку не змінюючи стилю та концепції.Саме такого креативного директора потребувала Chanel після смерті легендарної Коко Шанель в 1971 році. І через двадцять років трапилася справжня сенсація Лагерфельд очолює Будинок Chanel. Коко Шанель та Карл Лагерфльд — найгучніше об’єднання двох імен століття, і це мав приголомшливі результати вже з першої колекції. Світ моди був в захваті, коли дизайнер відтворив в Будинку Chanel дух геніальної Шанелі.

Але він знав, що цього замало. Карл зробив все, щоб вернути спадщину Коко, актуалізувати та оживити його згідно часу. За допомогою нових форм, варіантів обробки дизайнер надав новий блиск традиційному твідовому костюму. Також почав використовувати латекс, шкіру, неопрен та інші матеріали.

Карл попрацював над урізноманітненням асортимент взуття та сумок. Завдяки звичці ризикувати й смілості рішень Карл подарував Дому Chanel не тільки грандіозне повернення, а й статус безсмертя в світі моди. Його трьохсот тисячна бібліотека надихає його, адже він завжди знаходив час для улюбленої справи — читання книг.

В Парижі він навіть має власний видавничий будинок і книжковий магазин.
Карл сильну шкодує, що не можливо законом вузи між людиною і твариною, адже в нього є його кохана супутниця на всіх показах мод, де він найчастіше появляється лише зі своєю улюбленою кішкою. Шупетт, кішка Карла має найкращих ветеринарів країни, і подорожує на особистому літаку Лагерфельда . Вона має акаунт в Twitter і власну лінію одягу.

Карл відкрив світові не одну відому особу, які відомі та в наш час. Карлізм — це імперія, в якій присутня власна філософія. Не грає ролі в якому році народився один із титанів модної індустрії. Його творіння наскільки великі та важливі, далеко за рамками модного світу.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>