Правила підбору елементів до ділового костюму

delovoi-dreskodЗовнішній вигляд ділової людини є найпершим кроком до успішності у ділових відносинах. Найбільш визначним фактором зовнішнього вигляду людини є її одяг. Тому своїй роботі я розглядаю основні правила підбору одягу для ділового стилю. Одяг висвітлює і підкреслює індивідуальність, він висвітлює людину як особистість. Зовнішній вигляд ділової людини свідчить про її ступінь респектабельності, надійності і успіху в справах.

Головним правилом, котрим потрібно керуватись при підборі компонентів ділового костюму – це всебічне вираження охайності та акуратності. Потрібно дати зрозуміти діловому партнеру одним своїм зовнішнім виглядом своє сумлінне ставлення до роботи. Дрібні аксесуари, такі як годинники, ручки і тому подібні елементи, не повинні відволікати ділового партнера від загального сприймання вашого зовнішнього вигляду як кваліфікованої і компетентної особи.

На відміну від чоловіків ми, жінки, володіємо більшою свободою у підборі фасону та матеріалу свого ділового одягу.
Таким чином діловий одяг є своєрідною візитівкою, яка повідомляє про естетичні смаки, про економічний рівень людини та його належність до певного професійного прошарку, відношення до оточуючих та багато про що ще. Зазвичай саме зовнішній вигляд ділових людей зумовлює їх відношення одне до одного.

На мою думку саме діловий одяг (костюм) відображає віще перераховані моменти. Тому зараз я буду розглядати правила підбору ділового одягу.

Підбираючи для себе костюм необхідно дотримуватись основних загальноприйнятих правил. До них входить правило, що костюм повинен бути підібраний в одному стилі, під конкретну ситуацію, на яку він одягається. Повинна використовуватись мінімальна кількість кольорів та відтінків (правило трьох кольорів). Якщо на костюмі є малюнок то його характер повинен бути єдиним у різних частинах одягу. Матеріал, з якого виготовлені частини костюму, повинен бути сумісний між собою та відповідати все тим правилам та нормам. Якісний рівень аксесуарів повинен відповідати рівню костюма.

Багатьом здається, що одяг відіграє не дуже велику роль у формуванні першого враження у співрозмовника. Проте саме він складає перше враження і, не дивлячись на позитивні якості людини, якщо перше враження не було хороши потім його змінити вже буде досить важко.

Раніше мода висувала жорсткі та незмінні вимоги до зовнішнього вигляду людини. Проте сьогодні у людей є більший простір для вибору свого іміджу – велика кількість стилів дозволяють підібрати одяг собі до смаку.

Але у нашому житті є ситуації, коли потрібно притримуватись сурово визначеної форми одягу. До них входить і діловий одяг.

Розглянемо окремо вимоги до чоловічого і жіночого стилів одягу.

У чоловіка одяг повинен демонструвати солідність та впевненість у собі, привабливість та діловитість, порядність та елегантність того, хто його носить.

У випадку чоловіків частіше за все використовують фраки та смокінги.

Фрак – це чоловічий костюм, по типу сюртука з вирізами знизу спереду то подовженням позаду.

Смокінг – чорний піджак підігнаний до талії, з одним ґудзиком.

Для носіння фраку та смокінгу існують досидить жорсткі правила. Так, коли чоловік вдягає фрак, він повинен разом з ним одягати й чорні штани без манжетів, білий пікейний жакет, білу сорочку з твердим комірцем, білу краватку, чорні шкарпетки та чорні лаковані туфлі. Проте необхідно пам’ятати, що фрак підкріплений чорним сукняним жакетом з чорною краваткою – це вбрання офіціантів.

Зі смокінгом потрібно вдягати білу сорочку, чорний жилет, краватку, чорні шкарпетки та черевики. Проте смокінг заборонено вдягати на прийоми, котрі починаються раніше сімнадцятої години.

Основною складовою чоловічого ділового костюму є піджак. Він може бути однобортним, двобортним, за кольорами – однотонний, смугастий чи картатий, проте без контрастів.

Піджак вдягають у всіх випадках (за виключенням надягання смокінгу чи фраку). Але щодо його носіння існують досить жорсткі правила: колір та тканина піджака змінюються залежно від того, яка пора року зараз є; нижній ґудзик піджака ніколи не застібується; розстібнути чи зняти піджак можна лише після того як це зробить людина, яка організувала зустріч.

Всі інші елементи підбираються під загальний стиль костюму. Так краватка повинна гармонізувати з сорочкою та фасоном піджака. При підборі краватки потрібно також враховувати характер прийому, на який відправляється чоловік.
Сорочку потрібно підбирати до костюму. Хорошим тоном вважається,якщо рукава сорочки виглядають з-під мажетів (виключення робиться при сильній спеці). Сорочка повинна завжди бути чистою. Колірна гамма повинна відповідати іншій частині костюму.

Діловий одяг жінки. у діловому одязі жінок, як і у чоловіків повинні переважати не дуже яскраві кольори, котрі не будуть відволікати ділових партнерів від розмови, не будуть викликати втому та роздратування. Тому міні-спідниці, глибокі вирізи та яскраві кольори під час ділової розмови не повинні бути присутні.

До кольорів також висуваються вимоги. Наприклад червоний колір доречно вдягати тільки на багатолюдні заходи та свята. У офісній атмосфері цей колір викликає лише роздратування і втому партнерів, а аж ніяк не благоприємне враження, на яке розраховує жінка. Взуття повинно гармонізувати з верхом – якщо взуття підходить по кольору до сукні це виглядає дуже гарно. Не допустимо прийти на офіційний захід у босоніжках з відкритим верхом чи у капцях.

Також важливою частиною є сумочка. Вона як і взуття повинна підходити по кольору до одежі. Для жінок вміння одягатися потребує виконання декількох правил.

По-перше, одяг необхідно підбирати у відповідності із своєю зовнішністю. Буде дуже добре, якщо сукня буде підходити за кольором до очей чи волосся. Тому навіть слідуючи модним тенденціям потрібно враховувати й те, чи прикрашає цей одяг її чи ні.

По-друге, одягатись необхідно в залежності від обставин. На святковому прийомі домашня одежа буде не дуже добре виглядіти.

По-третє, обов’язково потрібно мати на увазі яка зараз пора року та яка погода. Одяг істинної леді повинен відповідати і погоді і порі року.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.