В людському житті та суспільстві в цілому існує не лише праця. Розглядаючи людину, її зовнішній вигляд, статуру, ще із прадавніх часів було основане на естетичних цінностях. Людське тіло, у всій його красі дано природою, проте можна сказати що воно створювалося і під чітким впливом трудової і суспільної діяльності людського життя. Процеси, які покладені на вдосконалення людських форм і сутності, було об’єктивним, таким що людина його не усвідомлювала. Тому у вирішальному розвитку суспільства мали значення особливості людських рис, емоційних станів, внутрішнього світу, висловлення думки інтонацією, жестами, мімікою і на сам перед зовнішнім виглядом.
Вивчаючи історію людських відносин, що існували на первісному рівні розвиваючого суспільства, етнографи приділили велику увагу на татуювання та прикрашення людського тіла ними, що відрізнялися від інших. Як з’ясувалося з самого початку вони використовувалися як соціальні ознаки, за допомогою яких, соціальна якість певної людини ставала ясною для іншого, навала соціальної значущості для того хто носив прикраси.
Із появою одягу, який лише задовольняв людину у найелементарнішому — захисті від несприятливих умов середовища і у зв’язку з деякими морально-етичними надбаннями, певним чином зазнала значного розвитку, у більшій мірі набуваючи естетичного явища. В багаторічній історії існують записи, що одяг слугував не лише функціонально. Так як в одязі існував свій соціальний характер людини, суспільні відносини, до яких вона відносилася. Тому спираючись на історію людського одягу, виокремлюємо важливий стан в культурі.
В естетичній діяльності існував такий різновид як мода, який закладався від того що людина постійно удосконалювала своє тіло, за допомогою одягу, прикрас, які показували соціальну якість, а також косметичних засобів. Що зумовило цей перехід до моди, визначити практично не можливо. Але не має жодних сумнівів що ці зміни пішли від змін способу життя людства та ритмічністю навколишніх чинників предметного світу людини, основуючись на формах, що визначали епоху та її стиль. Спираючись на відповідні дані, під час створення моди , частково виділяється дві тенденції.
Перша тенденція — природні форми людини та її тіло, є домінуючими. Дивлячись на це у суспільстві більшої зацікавленості викликає гармонійний розвиток фізичного тіла людини, завдяки спорту. Друга тенденція полягає в штучному посиленні стилю людського тіла, використовуючи одяг і інші засоби догляду за тілом штучного виробництва. Фізичний стан при такому функціонуванні значно зменшується.
Сьогоденна ситуація у розвитку цих двох тенденцій у суспільстві XX століття виглядає у гармонійному поєднанні як до тіла людини, так і до людського одягу, прикрас, косметики доповнюючи природну красу. Постійний спорт, це те, як суспільство піклується про фізичну витривалість та здоров’я членів сім’ї, а це є важливим естетичним показником людства, адже за цим всім стоїть завдання високої гуманістичної людської діяльності — прожити активне, здорове життя, в якому досконала фізична підготовка була за основу повноцінного життя соціуму. Разом з тим косметичне мистецтво й одяг, дають змогу в будь якому випадку приховати, виправити недоліки зовнішності.
Людина із вмінням подати свій зовнішній вигляд демонструючи його як свою індивідуальність, подати свій імідж або навпаки сховати певні недоліки є на сьогоднішній день важливою складовою естетичної культури особистості. Але слід не забувати, що людська зовнішність це не її особиста справа, а що це перш за все умова тісного спілкування та гармонії, що проявляється у суспільних нормах і правилах людської гідності.
Важливим естетичним моментом на думку людини, є створення свого стилю та образу. Кожна людина від природи має свої дані,але не кожна людина наділена вмінням шити та робити собі речі, цим займаються люди в яких це виходить, але з людини не знімається відповідальність за свій зовнішній вигляд. Адже ми єдині хто знає про себе все, на сто відсотків, ніхто не може відтворити наші манери в спілкуванні , поведінку, певні жести, рух тіла, емоції. Ми повинні створювати себе самі, щоб наш внутрішній світ гармонійно зливався з нашим стилем і зовнішнім виглядом. Зовнішній вигляд характеризує її.
Важливо збагнути що стиль який обирає людина, відповідає її характеру і внутрішньому світу, а не навпаки. Помічниками в гармонійному відношенні цих світів, може виступати мистецтво, певний смак людини та розвиток її в естетичному руслі.
Через естетику людина не тільки підбирає свій образ , але й відповідає системі в якій вона знаходиться, в суспільних відносинах зі світом. Це всі види відносин розпочинаючи від моральних, закінчуючи ідеологічними. Відносини впорядковуються нормами, актами і догматами. Але при цьому відносини можуть бути і об’єктами естетичності людини в цілому і суспільства. Суспільство, на ранніх поділках свого розвитку , мало можливість бути виставою для самого себе. Це настає тоді коли воно вивільняється від усіх ієрархічних умовностей, як роботою практичних відносин суспільства, так і при замкнутості певних виробників.
Формулюючи це з іншої сторони, це коли суспільство виступає як одне ціле у всій своїй свідомості. Усі свята, різноманітні ярмарки та спортивні події — це є певним видовищем, це все і є єдністю яке виступає у суспільних відносинах. Кожна людина це є окреме ціле , але вона відчуває себе тією частинкою великого світу — суспільства.
Інший різновид суспільного зв’язку є складнішим, адже створюється там, де єдність суспільства залежить від культурних звичаїв, які і визначають цілісність усього народу, а також окремої особистості. Фактично усе що відбувається у житті людини, від народження до смерті є дією певно суспільного колективу, яка визначає єдність і взаємодію, а також цінність даної особи в суспільстві.
Щодо відносин між людьми то естетичним в даному випадку виступає етикет. Етикет — це правила та норми поведінки між людьми а також в суспільстві. Етикет є важливим показником людини в суспільстві, але склалася думка що етикет приховує відносини однієї людини до іншої, іншими словами лицемірство. Людство в ході всієї історії, прагне до гармонії відносин між людьми. В даній справі, естетична діяльність і мораль виступають дуже гармонійно і органічно. І в сьогодення, цілісність особистості, її поведінка, манери, її душа, виступають ідеалом, і робить прагненням до цього ідеалу всього людства.