Прикраси та аксесуари сучасного педагога та їх значення

AccessorizeЯким має бути сучасний педагог , які прикраси має носити , яким повинен бути його зовнішній вигляд ?Для кожного цей образ сучасного вчителя здається різним . Хтось уявляє сучасного вчителя в довгій спідниці , на не високих підборах , в окулярах , а для когось цей образ вже давно застарілий і може вбачати педагога як молоду жінку з папкою в руках , в гарній сукні , чи просто у гарно підібраному костюмі офіційно ділового стилю.

Взагалі для чого людині прикраси та аксесуари . Кожен сам визначає їх призначення для себе особисто , хтось носить їх для того щоб підкреслити свою серйозність , а для когось це як засів виділення себе з людей , хтось слідує модним трендам , а хтось для виділення та підкреслення свого особистого « Я». Існує дуже багато видів прикрас , від годинників до браслетів , від кольє до ланцюжків , від сережок до тунелів .

І найголовніше те що кожен обирає сам для себе найприйнятнішу для себе з аксесуарів . Особисто я не люблю коли багато прикрас , мій стиль прикрас та аксесуарів обмежується однією каблучкою та сережками з фіанітом , і на цьому все , а наприклад в моєї подруги все навпаки , вона навіть сміття не може винести якщо не обвішиться усілякими прикрасами , і при цьому стає схожа на маленьку дівчинку яка одягла всі мамині прикраси.

На мою думку в стилі сучасного педагога повинні бути не вибагливі речі з мінімальною кількістю аксесуарів , наприклад звичайна вчителька повинна бути одягнена в суто офіційно-діловий стиль , можливо обручка , ланцюжок , сережки , але це все вище зазначене не повинно викликати на себе зайвої уваги. Це може дуже сильно відволікати учнів від навчального процесу .

Тут було б доречним привести приклад з особистого життя . Я навчалась в ліцеї де прийнятним було ходити на навчання одягненими в офіційно – діловому стилі . Але не всі вчителі притримувались установлених норм навчального закладу , так як одна з моїх вчителів , приходила на роботу в занадто коротких спідницях , в дуже викликаючих прикрасах , як зараз пам’ятаю , в неї був браслет який дуже гучно дзвонів при кожному русі її руки , і це сильно відволікало нашу увагу , інколи це на стільки дратувало що не можливо було прислухатись до того що вона говорить і хоче щоб учні засвоїли . Одного разу вона прийшла без цього гримучого браслету і мені навіть здалось що її предмет може бути цікавим , але не довго я так думала , бо наступного разу вона знову прийшла з цим браслетом .

Але так само можна привести приклад , на мій погляд ідеально одягненого і підібраних аксесуарів вчителя . Це була мій класний керівник , вона завжди була одягнена с строгу спідницю , красиві блузи , завжди ходила на не високих підборах , і це все в сукупності лише з парою прикрас здавалось на стільки гармонійним , що на неї було не тільки приємно дивитись як на педагога , а й просто як на жінку , яка не була схожа на мавпу яка обвішалась усим підряд чи навпаки не носила ніяких прикрас .

Цей ідеально витриманий образ не просто виражав її жіночість , а й підкреслював її стиль. На її уроках завжди матеріал засвоювався набагато краще порівняно з вчителем , прикладом якого я вказувала раніше . ЇЇ витриманий стиль елегантної красивої жінки лише підкреслював та доповнював її красу , її було набагато цікавіше слухати , і я навіть можу сказати що все про що вона говорила запам’ятовувалось мимовільно , до цього не потрібно було прикладувати особливих зусиль .

Ще б я хотіла зауважити що до дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в загалі краще не носити ніяких прикрас ,тому що маленькі діти ще не можуть зосередити свою увагу так як вже більш дорослі , і це буде дуже сильно заважати навчальному процесу , діти будуть відволікатись і не сприймати потрібний матеріал , слідом за цим у дитини може розвиватися не успішність в подальшому її навчанні . Тобто педагогові потрібно враховувати стиль та кількість прикрас йдучи на урок до маленьких діток.

Взагалі в моїй свідомості , як майбутнього педагога , склався деякий образ що потрібно носити а що ні. Особисто я вважаю що в стилі педагога повинен бути присутнім годинник , як для краси так і для зручності контролю за часом , також можуть бути пару каблучок , не викликаючий на себе зайвої уваги , ланцюжок він не повинен бути громіздким , звичайний з маленьким хрестиком або кулоном . Також можна носити маленькі сережки , але вони також не повинні бути занадто великими , чи дзвеніти при кожному русі . Тобто з цього я можу зробити для себе такі висновки , що до зовнішнього вигляду педагога : стиль повинен бути витриманим , бажано офіційно діловий , а прикраси та аксесуари не викликаючий зайвої уваги .

Кожен сам обирає для себе кількість прикрас для свого стилю , свій стиль , але на мою думку все це не повинно сильно виділяти тебе серед інших , тому що кожна людина це особистість , і не потрібно судити людину за її вибір . Але люди які носять безкінечну кількість прикрас для того щоб виділитись , їм не потрібно цього робити тому що ми не живемо в сірій масі людей , ми живемо у суспільстві особистостей , і кожен з нас різний , кожен має право вибору , але за кожним вибором є свої наслідки.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.