Культура поведінки гарного педагога

VchitelГарний педагог – це людина, яка уособлює у собі великі моральні цінності, це вихована, терпелива, стресостійка, добра, порядна, чемна, ввічлива та розумна людина. Саме таким повинен бути гарний педагог. Такий педагог повинен не те, що знаходити, а знати підхід до кожної дитини, адже кожна дитина – індивідуальна, окрема особистість , яка уособлює у собі різні здібності, а задача педагога полягає у тому, щоб допомогти ці здібності розвинути.

Робота педагога завжди вважалася дуже важкою, але однією із найважливіших професій.

Як то кажуть , «вчитель» — це наша друга мати.

Від педагога багато чого вимагається, а саме: повага та любов до дітей, в першу чергу, на мою думку, коректність, виявлення цікавості до своєї справи.

Гарний педагог, справжній педагог не зупиняється на досягнутих знаннях, він намагається дізнатися як можна більше, він намагається більше розвиватися, тому, що така наука, як педагогіка на місці не стоїть.

Педагог повинен також зчитувати те, що подобається дитині, брати за увагу його інтереси.

Аби потім зацікавити дитину до навчання.

Зацікавити дитину – це дуже важливий процес у навчанні, потрібно піднести свій предмет так, щоб дитині було цікаво, щоб дитина хотіла вчити цей предмет, щоб дитина від отриманих уроків здобувала для себе нові знання, розвивалася завдяки цьому, а не вчила предмет тому, що вчитель дуже злий, і, якщо не вивчиш, то він поставить погану оцінку і викличе батьків до школи.

Останнє – не є методом гарного викладання, а навпаки.

Для багатьох дітей, педагог – це поважна людина, до якої можна завжди звернутися, це вірний друг та наставник, на якого завжди можна розраховувати.

Педагог – не просто людина, яка вчить рахувати, писати, лічити і так далі…….
Педагог значить набагато більше!
Деякі люди кажуть, що якщо людина педагог, то така людина талановита.
А ось я не притримуюся цієї думки.

Тому, що одного просто слова, одного так званого «звання» не достатньо, щоб заслужити такий собі статус «талановитий педагог».

Але я можу погодитися з ти, що кожний учитель є унікальною не схожою одна на іншу особистість.

Особливо для молодших школярів вчитель відіграє дуже визначну роль, він не тільки їх навчає, але й виховує.

Навчання і виховання – це процеси, які тісно взаємопов’язані між собою.

Особливості гарного педагога: бачити та почувати, викладання цікавого матерілу, самостійний пошук матеріалу, здатність викладати, здатність будувати навчання, виховуючи цим знання, вміння і навички усіх своїх учнів.

Педагог повинен бути освіченим, чемним, ввічливим, а саме головне – справедливим!

Інакше навіщо вчити дітей цим рисам, якщо сам педагог не представляє себе таким?

Справедливість – це окреме питання…це є найголовнішим, на мою думку.

Потрібно справедливо до всіх відноситися, справедливо та об’ активно ставити оцінки.

Педагогічні здібності проявляються у любові до дітей та задоволення спілкування з ними.

Професійний педагог має на меті майбутнє своїх учнів.

Також ще одна риса, якою повинен володіти професійний педагог – це вимогливість.

Це є дуже важливим.

Але, по-перше, педагог собі повинен ставити на меті вимогливість, аби потім вимагати її від своїх учнів.

Педагог повинен мати навіть почуття гумору, як на мене, хоча й я вважаю, що всі люди його мають, але для педагога це не менш особливе, я б навіть сказала, що обов’язкове!

Аби створити в класі позитивну ауру, потрібно завжди посміхатися, скривати своє невдоволення, і, якщо треба, десь пошуткувати. З гумором всі ситуації уже будуть здаватися не такими складними.

Діти беруть свій приклад саме від педагога, це дійсно так. Дітям хочеться рівнятися на дорослих людей, це як авторитет.

Тому педагог повинен бути саме таким: відданним своїй праці, чесним, чемним, акуратним, справедливим, мати наміри хорошої поведінки, не зупинятися на досягнутому.

Якщо педагог буде саме таким, то учням буде подаватися граний приклад.
Треба ж рівнятися на хороше, а не на погане.
Вчителювання – це , в першу чергу, велика відповідальність.
Але разом з тим це дуже поважна та важлива професія у нашому світі.
Хороший вчитель – це той, який знає та відчуває…….
Вчитель не повинен мати конфліктів з учнями та їх батьками.
Вчитель має створювати організаційні моменти, які є дуже важливими.

Адже вчитель не просто навчає дітей, а й будує з ними відносини, на яких тримається повага та довіра. Потрібно , щоб був створений колектив, це дуже важливо, і, якоюсь мірою, це навіть залежить не тільки від самих дітей, але й від вчителя.

На кожен урок\пару вчитель повинен приходити з гарним настроєм, аби цим настроєм подавати приклад іншим, бути завжди оптимістичним та усміхненим, аби своєю енергією заряджати інших.

Вчитель повинен бути не тільки засновником знань, вмінь та навичок, але й зберігати всі високі моральні цінності.

Педагог повинен вірити у свого учня, вірити у його здібності, допомагати розкривати та розвивати їх.

Треба вчитися у того, кого любиш. І, якщо педагог дійсно гарний, то він докладе багато зусиль, аби у нього вчилися, докладе багато зусиль, щоб його полюбили та поважали, але, в першу чергу, педагог сам повинен любити та поважати дітей. Найголовніше правило професійного педагога!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>