Етикет ділового спілкування

1spilkuvannyaЗнання ділового етикету знижує отримання промахів. А якщо вони з’явилися – то допомагає залагодити їх за допомогою доступних, загальноприйнятих способах. Діловий етикет формується на таких правилах поведінки в суспільстві, які сприяли б до порозуміння людей при спілкуванні.

При вивченні всіх засад, потрібно звертати увагу культуру національності,чим такі культури відрізняються між собою, наприклад: мовою, правилами етикет(адже норми етикету існують у різних країнах та суспільних групах,значимість різних форм невербального спілкування та стереотипів спілкування. А ще необхідно враховувати те, що наша країна обмежена в ділових зустрічах з людьми з інших країн,і зустрічі проводились нарівні повної офіційності.

Покращення суспільного життя України покращило можливості спілкування з представниками сусідніх країн і не тільки. Створювалися різні зустрічі, дипломати створювали підприємства з закордонними власниками, а для проведення всього цього необхідно володіти знаннями етикету спілкування з напарниками ті багатьма іншими діловими партнерами. Треба знати етикет письмового і усного спілкування між з іншими. В кожної країни та нації свій етикет.

Дорога успіху пролягає через знання норм та правил спілкування людей у різних місцевостях, з різними людьми. Все це допоможе мати гарні ділові зв’язки в різних куточках різних країн. До усного спілкування належать: привітання, знайомство, представлення людей, вручення своїх візиток, ділові переговори.

Знайомство

Всі люди під час першої зустрічі дивляться на зовнішній вигляд один одного. Всі ділові люди виглядають охайно, одяг відповідає ситуації, в якій всі знаходяться, доби чи пори року(ранок, день чи вечір або осінь чи зима,зустріч з дружнім колом знайомих чи ні – відповідно підбирається вбрання) Недоречними при діловій зустрічі будуть сильні парфуми чи макіяж або занадто відкрита сукня.

Як правило, то жінці представляють чоловіка; молодших з віком осіб – старшим, хазяїну – гостей, вищим за статусом особам представляють нижчих за статусом. Обов’язково при знайомстві треба тримати посмішку та дивитись в очі співбесідника(обов’язково для всіх!).

При посмішці, люди роблять висновки про емоційний стан партнера. Посмішка дає впевненість про себе та про іншу людину. Гарна емоція дозоляє людям довіряти, це є найважливішим у спілкуванні. При знайомстві мають бути присутніми від трьох осіб, одна з яких є посередником цього знайомства. Якщо знайомство проходить поза приміщення, наприклад,на вулиці,то знайомство чи представлення одними інших відбувається та залежне від самої ситуації та місцезнаходження супутників цієї зустрічі.

Вітання

При вітанні, потрібно голову трішки нахилити до низу, чекати відповіді на вітання і тоді можна з посмішкою підійти до нього. Але, аж ніяк не потрібно порушувати відповідну дистанцію. Коли розмова наближається до завершення, бажано всім встати та спокійно попрощатися. Доречним буде відзначення позитивних результатів, яких досягли підчас бесіди, поділитися сподіваннями щодо продовження зустрічей. Якщо потрібно показати особливу повагу до партнера, то потрібно зустріти людину біля входу,а після перемовин чи розмови – провести до виходу.

Послідовність вітання тотожне знайомству: гості вітаються з хазяїнами, молодші віком зі старшими, чоловіки з жінками або першими вітаються найбільш ввічливі люди. Якщо особа з оточуючими має гарні відносини, з ними вітається,то й інші теж будуть вітатися з тими людьми. У чоловіків використовується потиск долоня руки об долоню.

Раніше це означало,що чоловіки простягають руки, показуючи, що вони без зброї. На сьогоднішній день означає симпатію, повагу чи прихильність одного чоловіка до іншого. А холодного чи послабленого потиску слід уникати.
Щодо жінок, то використовують поцілунок руки, який виражає повагу,шанування чи вдячність. Але таке вітання є неможливим до заміжніх дам або родичів, виключно робиться в приміщенні. Найбільш поширений поцілунок руки у Польщі.

Візитні картки

Щодо візитних карток, то за допомогою них можна уникнути різні непорозуміння при знайомстві. Такі картки є найефективнішим засобом ділового спілкування в цілому.

Описані деякі випадки, коли використовують візитні картки:
При знайомстві інформація про себе.
Для продовження та налагодження контактів з діловими партнерами.
Для того, щоб знати, як чи куди можна висловити подяку чи відправити подарунки.

Ділові переговори

Відмінні знання національних,культурних та етнічних характеристик включає в себе і знання традицій, етичних норм, які існують в культурних та ділових стосунках. Всі ці знання описанні в положенні дипломатичного протоколу.

Схвалюється вивчення партнерів, на рівні візуальної психодіагностик чи за допомогою методів аналізу стилів при спілкуванні.

Поведінковий стиль партнерів базується на:
— положенні
— інтересі

Щодо першого пункту,то потрібно знати культуру країни,з партнерами з якої буде зустріч,а щодо іншого пункту, то при не виконанні першого пункту, то обирається інший стиль спілкування, потрібно спрогнозувати реакцію партнера іншої країни. А також потрібно мінімізувати стереотипного ставлення чи сприйняття партнерів.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *