Спостерігаючи за хореографами всього світу, я обрала для себе фаворитів, поведінка яких є прикладом високих принципів і моралі. До них я можу віднести і Франциско Гомеса, і Джой Вомак, і Мері Хелен Бауерс.
Моральне обличчя цих хореографів відповідає не тільки моїм особистим нормам, а й нормам суспільства, адже їх творчість та людяність шанує увесь світ.
Я б хотіла розглянути моральне обличчя Франциско Гомеса. Це відомий американський хореограф і танцюрист, постановки якого користуються величезною популярністю у багатьох країнах. Його запрошують на роботу майже скрізь. Звідси виникає питання : „Чому люди бажають з ним працювати?„ Я вважаю, що яким би професіоналом він не був,а людський фактор відіграє важливу роль і полюбили його через щирість, доброту, справедливість та об’єктивність.
Особисто мені Франциско подобається тим, що він ніколи не поділяє танцівників на здібних та бездарних, а завжди дає шанс кожному та вміє знайти підхід до людей з різною хореографічною та фізичною підготовкою. Для нього не важливо товстий ти чи худощавий, він уміє вгледіти талант навіть в учня з поганою фігурою та деякими вадами. Цей хореограф завжди знайде потенціал і надасть можливість танцювати кожному.
Я думаю, що це характеризує його як високо моральну людину.
Також, Франциско Гомес дуже комунікабельний, уміє чудово підтримати розмову з учнем і зробити її приємною, спокійною, такою, щоб було легко і комфортно працювати. Це, на мою думку, заслуговує поваги, адже в наш час рідко зустрінеш хореографа, який буде викладати матеріал спокійно та без образ і принижень, на жаль…
Отже, Франциско Гомес є людиною з високою мораллю та принципами.
Ще одна моя улюблена танцівниця має справжні людські чесноти, гідні наслідування. Це Мері Хелен Бауерс. Раніше, я навіть не задумувалась над її моральними якостями, але останні новини змусили мене дійсно поважати цю тендітну, але сильну духом жінку. Вона довгий час танцювала в театрі, була солісткою, викладала класичний танець. На даний момент Мері вагітна, скоро буде народжувати, а здивувало мене те, що вона до сих пір танцює і вчить балету. Будучи в такому положенні балерина не відмовилась від своїх учнів і продовжує свою справу. Вона аргументувала це так : „ Я не можу покинути маленьких балерин і припинити їх навчання” . Як на мене, в цьому випадку вона показала своє справжнє моральне обличчя, гідність, відданість та повагу до своїх учениць.
Передивляючись її відео-уроки в Інтернеті, я була просто в захваті. Наскільки культурно, толерантно, виховано вона себе поводить. Не дивлячись на те, що Мері дуже популярна, вона поводить себе скромно та стримано. Це дивно для публічної особистості, яка має велику славу, високі гонорари та багато прихильників.
Ще одна риса Мері Бауерс характеризує її як високо моральну людину. Це тактовність. Навчаючи дітей балету дуже складно втриматись від деяких грубих виразів, тримати себе в руках і бути терплячим. Це вдається далеко не кожному. А от Мері чудово з цим справляється. Вона знаходить в собі силу спокійно реагувати на помилки учнів. Їй вдається обережно, без образ пояснити матеріал, не підвищуючи голос, зрозуміло та доступно.
Я вважаю, що Мері Хелен Бауерс має гідне моральне обличчя.
Остання балерина, яка, на мою думку, є взірцем моралі та людяності це Джой Вомак. Ця танцівниця сподобалась мені своїми принципами та нормами, які повинен мати кожен з нас. Найважливішими з них є вміння коректно висловлювати свої думки та гідно приймати образи з боку інших. Ці риси балерині доводилось постійно використовувати у своєму житті, адже у неї було багато заздривників, яким вона достойно відповідала, не використовуючи їх методи.
Джой Вомак потрапила в театр і майже одразу стала солісткою та примою. Інші балерини почали заздрити та влаштовувати для неї різні пастки. Але Джой проявила себе як шляхетна людина, яка не буде чинити поганого і відповідати на зло тією ж монетою. На мою думку, це входить в правила лише високо моральних людей. Вона не стала використовувати їх методи, а просто культурно відповідала. Через деякий час її почали поважати.
Також Джой Вомак відрізнялась від інших своєю добротою та щирістю. Це проявлялось у тих випадках, коли в театр приходили нові кадри. Зазвичай ніхто не радіє новим балеринам, адже вони представляють собою конкуренцію. А Джой допомагала та давала поради новеньким. В якомусь сенсі вона проявляла турботу, милосердя та небайдужість до чужих проблем. Найцікавіше в цій ситуації те, що коли вона сама прийшла в театр її ніхто не допомагав, вона натерпілась безліч принижень та образ у свій бік. І, не дивлячись на це все, вона не вчинила так само, як вчинила з нею у свій час, а навпаки знову доказала, що має велику душу, високі моральні принципи та норми. Саме за це я вважаю її взірцем та ідеалом.
Я описала моральне обличчя трьох відомих танцівників і хореографів і можу сказати, що знайшла в цих персонах багато людяного та гуманного. Не дивлячись на те, що всі вони публічні люди, в них є багато якостей, які змушують поважати їх, не дивлячись на неймовірну славу, вони не забувають про мораль і гідно тримають своє обличчя, показуючи нам, глядачам, як потрібно себе поводити в соціумі та не забувати про такі поняття як гуманізм, мораль, культура. А культура ця повинна бути не навмисною, не вигаданою для публіки, а справжньою, яка виходила б з душі, тоді можна назвати себе людиною.
На жаль, я можу з точністю назвати трьох хореографів і танцівників, які, на мою думку, мають гідне моральне обличчя. Це Франциско Гомес, Джой Вомак і Мері Хелен Бауерс, адже їх поведінка уже декілька разів доводить, що це люди культурні, виховані, ввічливі, чесні. Я вважаю, що саме з них ми повинні брати приклад. Вони вчать нас, майбутніх хореографів, добру та гуманізму, чесності та справедливості.
Моральне обличчя відомих людей повинно буди не заплямованим, адже за ними спостерігає увесь світ, наслідує та копіює іх поведінку, вчинки, характер.