Великі зміни відбулися у житті Василя , коли він 1895 році відвідав московську виставу французьких імпресіоністів і був дуже здивований «Стогами» Монс. Через деякий час Кандинський залишає університет і йде у Мюнхен навчатися живопису. На той час Мюнхен був одним із центрів європейського мистецтва. У Мюнхені Кандинський навчався два роки у престижній приватній школі югославського художника Антона Мибе. Уже в перших імпресіоністичних пейзажах колір займає перше місце, а не форма . потім Василь став учнем знаменитого Франца фон Штука. Майстер був задоволений своїм учнем, але вважав що його палітра занадто яскрава. Виконуючи його вимоги, Кандинський цілий рік писав виключно у чорно-білій гамі, вивчає форму как таковую».
Від чотирьох років навчання у Мюнхені, не залишилось ніяких слідів – ні картин, ні малюнків. Були вони загублені, чи знищені Кандинським, залишається загадкою до цього часу.
Перші усвідомлені кроки до абстракції Кандинський зробив у 1908 році повернувшись з Німеччини Роботи цього періоду перетворюються у яркі , у густі кольори. Художник писав, що мене мало цікавить дерева, будинки самі по собі, додаючи кольорові лінії і плями, я хочу щоб предмети заспівали з такою силою, яка відома мені одному.
У своєму абстрактному мистецтві Кандинський використовує не тільки образи реального світу, але передає їх за допомогою простих геометричних фігур.
Відтворюю чи роботу Кандинського «Козаки» — першим прийом для початку роботи над картиною є лінії вугіллям. Художник почав творити свій шедевр с того, що малювали свій малюнок він використовував вугілля. Тому що чіткі лінії, які наносять вугіллям зберігаються на закінченій картині. Потім він заповнив ділянки червоним кольором, де повинні бути шапки козаків і радуга.
Другий крок роботи над картиною це гра відтінків. Тепер настала черга відтінків, основою синього кольору є суміш синього синього індиго – місцями вона наноситься густим , а місцями тонким шаром, з додаванням титанових білил. То тут потрібний світлий тому що учасники бою на закінченому полотні бути прозорими.
Третій крок – це світлі та загублені відтінки , тобто художник наніс по всьому полотні жовті відтінки. На цьому етапі дуже важливо щоб жовті відтінки розподілялися по всій картині.
Четвертий крок – це ключ композиції – чорні лінії. Художник був акуратний, розуміючи, що чорні лінії є ключовим всієї композиції. Тому що і тільки на цій стадії видно весь сюжет картини.
Заключний етап характерна прозорість. Художник пройшов по усьому полотну заново опрацьовуючи кожну ділянку кольору і стежив за тим. Щоб фарба була нанесена не дуже густо. Особливої уваги при цьому потрібно звертати на місця з’єднання кольорів. До абстракції Кандинський наближався обдумано та дуже обережно. Винахідливий елемент на його картинах поступово втрачав своє значення. До 1910 року художник повністю відмовився від характерної для імпресіонізму прихильності до природи, хоча форми ще залишилися. Революціонером в мистецтві, завжди багато роботи і не завжди в них є успіх у публіці , це пов’язано з тим, що не завжди все нове приймається глядачем. Потрібно завжди доводити свою правоту в роботі це так, щоб глядачеві сподобався той чи інший витвір мистецтва.
Василь Кандинський не виняток з цього правила. Він написав дуже багато робіт і його абстракціонізм — це не тільки живопис , а ще великі витвори мистецтва того часу. Тільки взявшись за пензлик і надавши фарбам нові форми та відтінки довівши їм повну волю Кандинський відкрив нове мистецтво як він вважав його, що воно може забезпечувати ефективний контакт з душею, матеріал дуже корисний красивий і гарно виходить . а багатогранний , тому що безгранне число фарб та форм дає картина нам особливості. Колір – засобом, яким можна впливати на душу колір – це є клавіш , око – молоток, душа — багатогранний рояль.
Отже, ми можемо сказати так, що абстрактне мистецтво – це не художня творчість, а багатогранна ідея художника яка втілюється в реальність.